راهنمای خرید گوشی اپل

۶ بازديد

به جرعت می توان گفت گوشی های ایفون از بهترین گوشی های موجود در بازار موبایل جهانی هستند که طرفداران زیادی دارند. به عبارتی از زمان تاسیس این کمپانی تا به امروز هیچکس از گوشی های این برند ناراضی نبوده است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به سیستم عامل ای او اس علاقه دارید گوشی های ایفون بهترین گزینه برای شما هستند. اگر به دنبال راهنمای خرید گوشی اپل هستید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی خدمات پس از فروش موبایل های اپل، حق انتخاب زیادی برای کاربران ، رابط کاربری اختصاصی اپل و ... بپردازیم. 

ویژگی های منحصر به فرد اپل ، آیفون ۱۳ پرو مکس

اگر در هر مقاله و وب سایتی می بینید که گوشی های ایفون را به عنوان بهترین گوشی ها معرفی می کنند به دلیل عملکردی است که این کمپانی ارائه می دهد . ایفون 13 پرو مکس با افزایش قابلیت های ایفون 13 معمولی توانسته به بهترین پرچم دار اپل تبدیل شود. 

از جمله قابلیت‌ های خوب این گوشی که باعث شده آن را بهترین خطاب کنیم، نمایشگر ۶٫۷ اینچی بسیار باکیفیت آن می باشد. نمایشگر این گوشی از رفرش ‌ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌ کند که برای صرفه جویی در مصرف انرژی با لمس کاربر، رفرش‌ ریت بالا فعال می‌‌‌شود.

مزایا ایفون 13 پرو مکس 

  • دارای سه دوربین بزرگ از نوع، فوق عریض، تله فوتو، درون ماژولی 
  • دارای سنسور سه بعدی LiDAR
  • حافظه داخلی 128 گیگابایت
  • نمایشگر با کیفیت بالا و بزرگ و دارای رفرش ‌ریت ۱۲۰ هرتز
  • کیفیت ساخت منحصر به فرد و بسیار عالی
  • بزرگ‌ ترین باتری با بیشترین طول عمر در مقایسه با تمام گوشی ‌های پرچم‌ دار اپل و ...
همواره سعی کردیم شما را با راهنمای سری های مختلف گوشی اپل اشنا کنیم تا با استفاده از آن ها بهترین انتخاب ها را با استفاده از کد تخفیف تکنولایف داشته باشید. امیدوار هستیم مطلب فوق در خصوص راهنمای خرید گوشی موبایل اپل برایتان مفید واقع شده باشد. 

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%A7%D9%BE%D9%84
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.